آموزش نقشه برداری و سیویل تری دی، فروش و اجاره دوربین نقشه برداری 09177285057

همه چیز در مورد نقشه برداری اجرایی سد، تونل، راه، ساختمان، کانال، آب و فاضلاب، خرید و فروش و اجاره دوربین های نقشه برداری و...09177285057 ارتباط با ارسنجانی

نویسنده تجربیات خودرا در زمینه های مختلف نقشه برداری اجرایی برای همه مهندسین نقشه برداری به اشتراک گذاشته است ... جهت پاسخ گویی هر نوع سوال یا مشکل از طریق واتساپ 09177285057
برای اجاره دوربین های نقشه برداری تماس حاصل فرمایید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ مرداد ۰۲، ۲۲:۱۵ - ناصر خضری
    سلام
نویسندگان

با سلام

مطالب زیر حتما برای شما همکاران عزیز آموزنده خواهد بود بخوانید تا محکم و استوار به کار خویش ادامه دهید.

روی این کره خاکی که ما زندگی می کنیم همه گونه آب و هوا وجود دارد خشکی و دریا،کوه و دشت، باتلاق و سبزه زار،جنگل و بیابان ، خشک و بارانی و...

پس نقشه برداری روی این زمین همه گونه ممکن است اتفاق بیفتد.

شما حتما خود را در یک یا چند تا  از این شرایط خواهید دید ،که گاهی در باتلاق ،گاهی زیر زمین ،گاهی نوک قله ای، گاهی در بیابانی ،گاهی بر زورقی در رود ، گاهی در گرد و غبار خاک و دود ،گاهی ...

با همه شرایط آب و هوا

گاهی سرما گاهی گرما گاهی شرجی گاهی برفی گاهی طوفانی گاهی بارانی

همه وقت و زمان

چهار فصل سال ،گاهی صبح زود و برفی زمستان  ، گاهی زیر تیغ آفتاب ظهر تیر

پس یک نقشه بردار باید به خود تلقین کند که ممکن است در هر شرایطی قرار گیرد تا آمادگی روحی با شرایط سخت را داشته باشد این است شغل شریف نقشه برداری . محمد باقر ابراهیمی (ارسنجانی)

خاطره

یه روز گوشی ام زنگ خورد یه نقشه بردار آشنا بود گفت یه کار توپوگرافی  چند روزه در جنوب هست با تجهیزات نیرو بیا در مورد قرارداد وقیمت هم صحبت شده

فردای اون روز رفتیم آنجا صبح آنروز محل توپوگرافی رو از دور نشانمان دادند شرایط در کوهستان بسیار سخت بود خطر سقوط و پرت شدن از ارتفاع و تشنگی و گرما زدگی همه همه وجود داشت

نزدیک ترین راه دسترسی به محل پس از طی کردن گردنه های پرپیچ و خم تازه بایست 3 تا 4 کیلومتر را در این کوه وحشی پیاده می رفتی تا برسی محل کار

هرچه می توانستیم آب همراه می بردیم صبح خیلی زود حرکت می کردیم و ناهار هم با خودمان می بردیم وقتی به سر کار می رسیدیم از نفس افتاده بودیم تا دوربین را توجیه می کردیم ساعت 11 قبل از ظهر می شد

روزی چندین بار زمین می خوردیم و خدا رحم می کرد سقوط نمی کردیم البته من خودم کوهنورد هستم و نیروهایی که انتخاب کردم نیز کوهنورد بودند

در آن حوالی هیچ انسانی وجود نداشت یکی دو روز گإشته بود که یه چوپان اویل مسیر دیدیم که می گفت مواظب باشید من دو تا از پسرهام رو تو این کوه از دست دادم و هر دو از کوه پرت شدند

خیلی ترسیده بودیم بنابراین احتیاط صد چندان کردیم هر چند که بیشتر نقاط رو با لیزر می زدیم اما بایست روی مسیر حرکت می کردیم

بالاخره تسلیم نشدیم و کاری که 8 روزه پیش بینی کرده بودند 33 روز طول کشید

آخر کار که تمام شد کارفرما به ما گفت شما دهمین اکیپی هستید که آمدند و کار را دیدند و قبول نکردند و فقط شما انجام دادید

من هم گفتم خوب شد به ما نگفتید وگرنه به ما هم تلقین بدی می شد

هر چند به خاطر خطرات جانی که ممکن بود اتفاق بیافتد دست به ریسک کار پرخطری زده بودیم اما این قضیه همان کره خاکی است هر زمان و همیشه شرایط ایده آل نیست

آن روز خیلی خوب می دانستم که برای تقویت ذهن و اراده باید از پس این کار بر بیام و دلیل دیگه می گفتم اگه من این کار را انجام ندهد یکی دیگه میاد و انجام میده مگه اون چی داره که من ندارم کار که روی زمین نمی ماند. این انگیزه عامل موفقیت من بود